Hoi Marielle en Joshua,
We zijn in februari 2026 op onze terugreis naar huis 2 dagen langs geweest. Dit alles om eens te kijken hoe jullie je droom daar hadden waar gemaakt. Als buren van jou ouders, Joshua, waren we best nieuwsgierig.
We moeten echt toegeven dat jullie de B&B tot een paleisje hebben omgetoverd. Met al onze reisjes hebben we al heel wat B&B's gezien, maar jullie behoren tot het hogere segment. De kamer was smaakvol, de bedden heerlijk, het ontbijt super en de verdere faciliteiten gewoon geweldig.
We komen vast terug, de mooie omgeving hebben we nog tegoed, want 2 dagen waren tekort.
Groetjes, Cor en Martha
Even geduld...

